Goede gevelreclame is berekend op het klimaat. Haco adviseert de klant hierover. Zo ook Zeeman textielSupers, een internationale keten met circa 1.285 winkels in 7 landen. “Dankzij Haco maken we de juiste materiaalkeuzes voor de gevelreclame”, aldus architect & construction manager Eugèn Scherrenberg.
“Voorheen werden de letters van de gevelreclame gemaakt van acrylaat”, weet Eugèn. “Maar nieuwe technieken met folies hebben deze werkwijze verdrongen. Afhankelijk van de locatie adviseert Haco bepaald materiaalgebruik. Zo is het voor de winkels in Spanje belangrijk dat de folies niet verbleken onder invloed van de zon. Gevelreclame is immers een belangrijk visitekaartje. Het is het eerste contact van de klant met de retailer. De uitstraling moet dus mooi zijn en blijven.”
Innovaties met LED
“Haco schuwt ook innovaties met LED-schermen niet”, vervolgt Eugene. “Zo leverde Haco in 2017 alle gevelteksten met digitale LED-klok/temperatuur-aanduiding bij de renovatie van het hoofdkantoor en distributiecentrum van Zeeman in Alphen aan den Rijn.”
Wederzijds respect en vertrouwen
De samenwerking tussen Haco en Zeeman bestaat al heel lang. “En dat is niet voor niets. Want de prijs-kwaliteitverhouding, de deskundigheid en de advisering zijn uitstekend. Haco ontzorgt ons bij projecten in binnen- en buitenland. Wederzijds respect en vertrouwen houden de relatie tussen HACO en Zeeman bijzonder goed. Wij gaan met elkaar door in goede harmonie”, besluit de architect.
Deel bericht: