Haco is de vaste leverancier voor lichtreclame bij VodafoneZiggo. Zo werd ook aan ons de vraag gesteld: Hoe zouden jullie invulling geven aan de instore aankleding voor het hoofdkantoor op Hoog Catherijne in Utrecht?
Aan de hand van de branding manual, de gids waarin de huisstijl tot in de puntjes is uitgeschreven, werd samen gezocht naar de beste oplossingen op het gebied van materialen en toepassingen. Dat leidde tot een allesomvattend project waarbij Haco in verschillende disciplines de huisstijl kon integreren in het interieur.
Er werd gekozen voor fotowanden op muurfolie, fullcolour bedrukte doeken in frames, verlichte elementen en, om het geheel af te maken, een element van echt neonglas, wat bij Haco nog steeds geheel in eigen huis wordt gemaakt. Ook werd er met mooie producten invulling gegeven aan de wayfinding; de bewegwijzering door het hele pand.
Omdat Haco beschikt over een eigen fullcolour-afdeling, was het mogelijk om proeven te doen met het printen van kleuren op verschillende materialen. Door die steeds met de klant te delen werd deze steeds volop in het proces betrokken.
Het resultaat is een totaaloplossing: een project waarin creatief gebruik is gemaakt van materialen die passen bij het interieur en zo een samenhang creëren. Met trots kijkt Haco terug op de samenwerking met VodafoneZiggo om van de locatie in Utrecht echt iets unieks te maken.
Deel bericht: