9 december 2021

Nieuwe tijden, nieuwe logo’s

BMW introduceerde in 2020 een nieuwe huisstijl met bijbehorende gemoderniseerde logo’s voor BMW en de elektrische lijn; BMW i. De nieuwe varianten zijn eenvoudiger en platter en daarmee beter geschikt voor digitaal gebruik. Een trend die we ook bij veel andere automerken zien.

 

Voor Haco is het toch altijd wel een bijzonder moment, zo’n huisstijlwijziging. Als landelijke hofleverancier van BMW dealers heeft Haco de afgelopen jaren het logo op ontelbare plekken toegepast. Of het nu gaat om zuilen, masten, lichtbakken, signs met openingstijden, full-colour drukwerk of andere signing; het logo komt overal in terug.

logo lichtreclame
logo

Kersverse BMW’s op de Masters Expo

Onlangs werden op de meest exclusieve lifestyle beurs in Amsterdam twee nieuwe BMW-modellen, de elektrische i4 en de iX, aan het publiek getoond. Haco werd ingeschakeld om te zorgen voor de signing en vervaardigde de twee verlichte logo’s in die nieuwe huisstijl. Een dubbelzijdig hangend exemplaar hing aan kabels boven de beursstand en een enkelzijdig exemplaar werd gemonteerd tegen de wand. Beide logo’s zijn 75 cm hoog. De witte delen en de ring rondom zijn mooi egaal uitgelicht met LEDs waardoor een fraai contrast ontstaat.

 

Haco kijkt vooruit

Bij Haco geloven we echter in vooruitgang. Wij zien vooral een logo dat zich perfect leent voor mooie verlichte toepassingen en goed is te combineren met beeldmateriaal. We maakten dan ook met plezier deze twee mooie signs voor de altijd weer indrukwekkende Masters Expo. Dat leverde mooie plaatjes op en de herinnering aan een klus waar we met trots op terugblikken.

Meer informatie over: BMW i4 en de BMW ix

logo bmw
lichtbak logo

Deel bericht: