Startschot nieuwe huisstijl bij KIA Breukelen
Met een nieuwe huisstijl en de slogan “movement that inspires” maakt KIA zich op voor de toekomst. Om de uitrol van de nieuwe huisstijl in Nederland in gang te zetten, zorgde Haco Lichtreclame bij de hoofdvestiging in Breukelen voor een nieuw logo. En voor een feestelijk startschot!
Een goede eerste indruk
Tegen de enorme glazen puien aan entreezijde en snelwegzijde monteerde Haco een eigen stalen frame met daarop de eerste LED verlichte logo’s van respectievelijk 6 en 7 meter breed. Flinke teksten dus, uitgevoerd in profiel 4 met een aluminium lijst voor extra stevigheid. Ook werden de aanwezige pylonen gestript en opnieuw bekleed met een tijdelijk doek. Omdat de nieuwe huisstijl officieel gepresenteerd zou worden, werden alle uitingen meteen aan het zicht onttrokken met onthullingsdoek.
Inspiratie voor de toekomst
De hele nieuwe huisstijl van Kia draait om inspiratie. Het nieuwe logo is minimalistischer en de welbekende donkerrode ondergrond heeft plaatsgemaakt voor zwart. Dit alles is onderdeel van een compleet nieuwe merkbeleving, gecentreerd rond de slogan: “movement that inspires”. Met die gedachte maakt KIA zich op voor de toekomst, waarin inspiratie sleutel is om grote uitdagingen te overwinnen.
Wij zorgen voor uw goede naam
Haco en Kia zijn natuurlijk geen onbekenden voor elkaar. De afgelopen jaren zette Haco zich al landelijk in voor het refurbishen en vervangen van een groot deel van de bestaande gevelreclames, het aankleden van nieuwe panden en het maken van nieuwe signage voor de verhuizing van een aantal bestaande vestigingen.
Meer informatie over kia: www.kia.com/nl
Deel bericht: