Bij een unieke vestiging hoort ook op maat gemaakte en bijzondere lichtreclame. Bij de entreepartij van deze vestiging van Hunkemöller in de Mall of The Netherlands te Leidschendam is in het ontwerp een grote rol weggelegd voor de signing. In dit geval is de lichtreclame méér dan alleen een herkenningspunt. Het is bijna kunst, en medeverantwoordelijk voor een bepaald gevoel.
Een mooi totaalbeeld door gecombineerde technieken
Haco heeft voor de gevel een grote vrijstaande constructie gemaakt van bijna 7 meter hoog met gewalste stalen profielen en gaaswerk. De voeten van deze constructie zijn in de vloer weggewerkt en daarna is de vloer verder getegeld en afgewerkt.
In het geheel staat het roze striklogo centraal. Dat is aan beide zijden verlicht met inwendige LED’s. Hangend aan pendels die qua kleur matchen met de achterliggende gevel, lijkt het wel te zweven.
Tegen de lamellengevel achter deze constructie is dan nog een groot folielogo van de strik aangebracht op een breedte van 6 meter, dat wordt aangelicht door sfeervol strijklicht van bovenaf. De mooie heldere LED-tekst, dito roze striklogo’s aan weerszijden van de entree en een dynamisch LED-scherm maken het geheel buiten af.
De exclusieve feel van echt neonglas
Als we naar binnen lopen vinden we daar, aan de achterzijde van deze constructie, een heuse selfie-spot. Hiervoor verzorgde Haco uit eigen glasblazerij ook een sierlijke neontekst: ‘Be your most beautiful self’. Echt neonglas dus, los gemonteerd tegen de wand en netjes afgewerkt. Dit geeft die unieke uitstraling die je alleen met neon krijgt.
Wij zorgen voor uw goede naam
Ook hier liet Haco weer zien waar het in uitblinkt: Met een goede combinatie van technieken invulling geven aan een ontwerp in samenwerking met architect en opdrachtgever, en zo een zeer bijzonder totaalplaatje neerzetten.
Benieuwd naar méér voorbeelden van exclusieve signing? Bekijk dan ook ons fotoalbum
Fotocredits: Hunkemöller
Deel bericht: